چرا مایکروسافت در مورد Xbox Series X معتقد به کراس ژنر و انحصاری نبودن است ؟

Xbox Series X

سونی بازی های انحصاری PS5 را منتشر می کند ، اما مایکروسافت بازی های خود را بر روی کنسول های جدید و قدیمی و رایانه های شخصی قرار داده است. با راه اندازی کنسول های نسل بعدی در اواخر سال جاری ، مایکروسافت و سونی در دوره بعدی بازی در حال پیشرفت هستند. شرکت ها رویکردهای متفاوتی دارند. سونی گفته است که قصد دارد عناوین اختصاصی PS5 را مستقیماً خودش منتشر کند ، در حالی که مایکروسافت بارها و بارها درباره عدم انجام این کار با Xbox Series X صحبت کرده و در عوض ، عناوین خود را در سراسر خانواده دستگاه های خود راه اندازی می کند. فیل اسپنسر ، رئیس Xbox به GI.biz گفت که وی از این کار بسیار پرشور است زیرا می خواهد بازی های مایکروسافت را بدون توجه به دسنگاه ها در دسترس مردم قرار دهد. اسپنسر گفت: مجبور کردن مردم برای خرید سخت افزار جدید بر خلاف آنچه روح بازی است ، وجود دارد.

 

ps5 vs Xbox Series X

 

اسپنسر گفت:به عنوان یک بازیکن ، شما مرکز استراتژی ما هستیم. وی ادامه داد: دستگاه ما مرکز استراتژی ما نیست ، بازی های ما مرکز استراتژی نیست. ما می خواهیم شما را قادر سازیم بازی هایی را که می خواهید بازی کنید ، با دوستانی که می خواهید با آنها بازی کنید ، در هر دستگاهی از طریق تلویزیون انجام دهید. کنسول Xbox بهترین راه برای انجام بازی های کنسول خواهد بود. ”

اسپنسر اظهار داشت ، سری X قدرتمندترین کنسولی است که مایکروسافت تاکنون ساخته است و افرادی که در آن سیستم بازی می کنند ، می توانند “بهترین نسخه” بازیهای مایکروسافت را تجربه کنند. اسپنسر گفت که نمی خواهد کسی بازی های مایکروسافت منحصر به فرد کند ، بنابراین این شرکت همچنان به انتشار بازی های جدید در Xbox One معمولی و همچنین رایانه شخصی ادامه می دهد.

اسپنسر گفت: “بازی مربوط به سرگرمی و اجتماع و یادگیری داستان های جدید و دیدگاه های جدید است و من آن را کاملاً خلاف آنچه در مورد بازی است می گویم که بخشی از آن این است که مردم را از این که بتوانند آن بازی ها را تجربه کنند ، منع کند.” . “یا اینکه شخصی را وادار کنم در روزی که ما می خواهیم برود و آن را خریداری کند یا دستگاه خاص من را بخرید ، تا در این بازی مشارکت کنید.”

تفاوت سیاست های سونی و مایکروسافت از این نظر باعث شده است که بخشی از مخاطبان از مایکروسافت به دلیل “عقب نگه داشتن” قدرت بازی های جدید برای سازگاری با سخت افزارهای قدیمی ، انتقاد کنند.

اسپنسر گفت: “صادقانه بگویم ، عقب نگه داشتن موردی است که توسط افرادی که بیش از حد در رقابت دستگاه گرفتار هستند ایجاد می شود.” وی گفت: “من فقط به ویندوز نگاه می کنم. تقریباً مطمئن است که اگر توسعه دهنده نسخه ویندوز بازی خود را تولید کند ، پس از آن قدرتمندترین و بالاترین نسخه وفاداری نسخه PC است. حتی می توانید مشاهده کنید که با برخی از کنسول های دسته اول ما نیز بازی های جدید را اجرا می کند .

ایماکالا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *