فیل اسپنسر در مورد اینکه چرا مایکروسافت تمرکز خود را بر روی کنسول ها گذاشته صحبت می کند

فیل اسپنسر

بازار کنسول از نظر اندازه محدود است ، بنابراین مایکروسافت با سرویس جدید خود فراتر از آنها است.

 

مایکروسافت برنامه های جسورانه ای برای آینده خود در زمینه بازی دارد. علاوه بر انتشار Xbox Series X امسال ، مایکروسافت سرویس پخش بازی خود ، xCloud را راه اندازی کرده است تا بتواند به مخاطب بسیار بزرگتر از بازار کنسول دست پیدا کند. در مصاحبه جدیدی با GI.biz ، اسپنسر در مورد این استراتژی و اینکه چرا برای برنامه های این شرکت برای توسعه تجارت بازی های خود در آینده ضروری است صحبت کرد.

فیل اسپنسر خاطرنشان کرد که Xbox Live با نزدیک به 100 میلیون بازیکن ماهانه در تمام سیستم عامل ها ، از جمله Xbox ، PC ، Nintendo Switch ، iOS و Android در حال حاضر در مکان خوبی است. افرادی که Minecraft را در نینتندو سوئیچ بازی می کنند ، باید یک حساب کاربری Xbox Live ایجاد کنند تا بازی را روی کنسول نینتندو انجام دهند. بازیکنان PS4 Minecraft به حساب Xbox Live احتیاج ندارند ، اما برای استفاده از بازی متقاطع باید یکی را داشته باشند. مایکروسافت به لطف Minecraft یکی از بزرگترین ناشران PS4 است.

با نگاه بیشتر ، اسپنسر گفت xCloud برای کمک به مایکروسافت برای دستیابی به مخاطبان گسترده تر بسیار مهم است. مایکروسافت با داشتن xCloud ، Xbox را به میلیارد ها دستگاه موبایل در سراسر جهان می رساند.

وی گفت: ما باید در همه مکان هایی باشیم که مردم می خواهند بازی کنند و استراتژی xCloud ما ، به ما این امکان را می دهد تا چنین کاری را انجام دهیم ، در هر مکانی ، هر وسیله ای که مردم بتوانند یک بازی Xbox را انجام دهند ، ما آنجا هستیم.

اسپنسر اضافه کرد: کنسول ها چه هستند ، یک بازار 200 میلیون واحدی؟ کنسول هاجغرافیای خود را دارند ، اما جغرافیای زیادی وجود دارد که کنسول ها هرگز به شکل غالب از طرف مردم بازی نمی شوند و ما از طریق فناوری هایی مانند cloud و xCloud ، قادر خواهیم بود این بازی ها را انجام داده و آنها را به بازیکنان جدید تبدیل کنیم.

اسپنسر گفت مایکروسافت با تولید کنندگان دستگاه های مختلف در مورد پشتیبانی از xCloud مکالمه های بسیار محکمی ایفا کرده است ، هرچند وی هیچ اسمی را معرفی نکرده است.برای توسعه دهندگان بازی ، این گسترش xCloud می تواند اثری بزرگ باشد زیرا استودیوها می توانند عناوین مطابق معمول را بسازند ،اما اکنون آنها به لحاظ تئوری می توانند به مخاطبی برسند که عواملی بزرگتر از کنسول و رایانه شخصی هستند.

وی گفت: “برای سازندگان که فقط بازی را می سازند و همیشه می خواستند روی سکویی بایسنتد که سالهاست منتظر آن هستند ، موفقیتی ایجاد کند و در عین حال میلیون ها و میلیون ها مشتری جدید را پیدا کنند.این بسیار جالب برای استودیوها است.

xCloud در حال حاضر در حال بتا است ، اما قرار است اواخر امسال منتشر شود. علاوه بر این ، Game Pass از طریق xCloud در دسترس خواهد بود ، بنابراین افراد می توانند بازی ها را از کتابخانه های خود در تلفن های خود پخش کنند.

ایماکالا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − چهارده =