تغییرات آب و هوای بازی Ghost Of Tsushima به نحوه بازی شما بستگی دارد

بازی Ghost Of Tsushima

اگر جین را برای استفاده از توانایی های Ghost بیشتر انتخاب کنید ، آب و هوا در جزیره Tsushima تغییر خواهد کرد.

 

در بازی Ghost of Tsushima ، اقدامات شخصیت جین در واقع آب و هوا را تحت تأثیر قرار می دهد و منظور زمانی نیست که او از فلوت خود استفاده می کند ، مکانیکی است که به شما امکان می دهد هر زمان که می خواهید بین آفتابی ، مه آلود ، بارانی و طوفان جابجا شوید. نحوه انتخاب نبرد با مغول ها نیز آب و هوا را تغییر می دهد.او در مصاحبه ای با Ghate of Tsushima ، مدیر خلاق Nate Fox ، به من گفت ، این بازی به طور قطع ضبط شده است تا طوفان های بیشتری را انجام دهد زیرا شما کارهایی انجام می دهید که به شدت Ghost رانده می شوند.

این یک ویژگی نسبتاً هوشمندانه است. جین نیرویی بی امان از طبیعت در Ghost of Tsushima است ، هویت خود را رها می کند تا از قدرت نمادین Ghost در آغوش بگیرد تا مغولان را از طریق وسیله های فاقد افتخار شکست دهد.در شروع بازی ، شما به احتمال زیاد اکثر دشمنان را با ابزار سامورایی ها شکست خواهید داد ، زیرا تنها دسترسی شما به آنها خواهند بود.اما هرچه برخوردها در دشواری زیاد می شوند و مهارت های جدید Ghost را باز می کنید ، این بازی به طور طبیعی شما را ترغیب می کند تا رویکردی با محوریت را دنبال کنید.

همانطور که شما از استفاده از مهارت های سامورایی دست برمی دارید و به اعتماد به نفس Ghost شروع می کنید ، دنیای بازی تغییر می کند تا با playstyle شما مطابقت داشته باشد ، نسیم ملایمی را که دشمنان مغول برای اولین بار با حمله به جزیره روبرو می شوند به یک بمباران مداوم تبدیل می کنند. وزش باد شدید ، غرش رعد و برق و جرقه های رعد و برق رعد. از آنجا که بیشتر اوقات طوفانی خواهد بود ، مناطق به طور طبیعی تاریک تر نیز می شوند ، که این ایده جین را به طور نامحسوس درگیر مخالفان خود می کند وقتی که نمی توانند او را ببینند.

در نمایشنامه Ghost of Tsushima ، تقریباً از تمام جلوه های افتخار در نیمه دوم از طریق قانون دوم چشم پوشی کردم و تازه در هر برخورد جنگی شروع به خفا کردم.با شروع قانون سوم ، من اساساً طوفان های مداوم داشتم ، به جز وقتی که من یکی از قصه هایی را که در شرایط خاص آب و هوایی انجام می شد انجام دادم.در بررسی GameSpot’s Ghost of Tsushima ، ادموند ترن می نویسد: این بازی در سطح اوج فیلمبرداری خارق العاده ای قرار می گیرد ، و در نهایت آنهایی که بالاتر از آن هستند ، از طرح های جستجوی آشنا با دنیای آزاد و تمام نقاط ضعف ذاتی ناشی از آن بلند می شوند. آن نقص ها و لبه های کسل کننده قطعاً هنوز هم وجود دارد.

Ghost of Tsushima در بهترین حالت ممکن، وقتی است که سوار اسب خود می شوید و در دنیای زیبا به دلخواه خود سیر می کنید ، مسلح به شمشیر و دکمه screenshot هستید و به نشانه های محیطی و کنجکاوی خود اجازه می دهید تا شما را راهنمایی کنند. این کاملاً ملاک کلاسیک بودن نیست ،

 

در ادامه : بازی Halo Infinite نوید بخش تغییرات ساختاری بزرگ است

ایماکالا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *