امسال EA Sports UFC 4 Dev بزرگترین تغییر در گیم پلی را تجربه خواهد کرد

EA Sports UFC 4

در ادامه ما با مدیر خلاق برایان هیز در مورد تغییرات عمده ای که در سال جاری در گیم پلی UFC 4 رخ داده صحبت می کنیم.

مشارکت UFC با EA باعث شد EA امسال با UFC 4 بازگردد و در حال شکل گیری است که می تواند یک ورودی قدرتمند در این سری باشد. EA امسال مجموعه ای از تغییرات اساسی را در گیم پلی ایجاد کرده است و باعث بهبود و گسترش بازی های اعتصابی ، گریپلینگ ، بازپس گیری و بازی کلینک می شود. علاوه بر این ، UFC 4 فناوری Real-Player MA EA را از Madden ، FIFA و NHL به ارمغان می آورد تا نمایش واقعی تری از مسابقات قفس MMA ارائه دهد. GameSpot به تازگی با مدیر خلاق برایان هیز آشنا شد ، که پیشرفت های بی شماری در گیم پلی این بازی در سال جاری دارد.

وی می گوید ، تغییرات در بازی کلینک بلافاصله قابل تشخیص و بسیار تأثیر پذیر خواهد بود در حالی که بازیکنان باید از پیشرفتهایی که EA در ارسال ها و اعتصاب ها ایجاد کرده است قدردانی کنند. همچنین در مصاحبه ، هیز در مورد اینکه چرا UFC با مفسران جو روگان ، که به عنوان مبارزه در زندگی واقعی برای UFC نامیده می شود ، جدا شده است. هیز گفت: “او از گفتن این موضوع در پادکست خود خجالت نمی کشید چون او از انجام این کار متنفر است.”

 

EA Sports UFC 4 Dev

 

UFC 4 در تاریخ 14 اوت برای PS4 و Xbox One راه اندازی شد. کسانی که از قبل سفارش می دهند ، مبارزان اختصاصی Tyson Fury و آنتونی جوشوا را دریافت می کنند.

 

برخی از بزرگترین تغییرات و پیشرفتهای گیم پلی امسال چیست؟

 

احتمالاً تنها بزرگترین تغییری که امسال اجرا و انجام داده ایم صرفاً تعمیرات اساسی و بازنویسی بازی clinch ، گرفتن EA Sports ، حرکت واقعی بازیکن یا فناوری RPM و فقط گسترش آن از چیزی غیر از تحرک و اعتصاب کلیه سیستم clinch جدید است . بنابراین بازی کلینچ بسیار روانتر است ، توانایی شما برای ورود به آن و خارج از آن با استفاده از حرکات پرتاب اعتصاب در داخل clinch به سمت موقعیتهای مختلف و در واقع انجام سفرها و گشت و گذارها فقط در یک سیستم کاملاً جدید است. بنابراین بخشی است که منحصر به فرد است ، قبلاً در سایر سری بازی ، clinch در اصل یک برنامه افزودنی از بازی پایه بود.

بنابراین این مهمترین تغییری است که ما ایجاد کرده ایم. اما در ادامه این کار اضافه شده است که باعث می شود ground game موجود نیز برای بازیکنان بیشتر قابل دسترس باشد. و ما کنترل های قابل توجه ایستاده را با انواع ورودی های قابل توجه پویا به روز کرده ایم. بنابراین مکانیکی tap/hold که هر اعتصاب را نه تنها پاسخگوتر کند ، بلکه برخی از موارد پیچیده تر را که قبلاً برای پرتاب کردن در دسترس بودند ، قرار دهد. بنابراین اگر می خواهید یک ضربه محکم و ناگهانی چرخان به سمت سر پرتاب کنید ، لازم نیست دکمه های بسیاری را نگه دارید تا آن را مانند گذشته بکشید.

 

EA Sports UFC 4 Dev

 

در مورد تغییرات ظریف چطور؟

 

برخی از کارهای ظریف انجام داده ایم ،در واقع اضافه کردن سطح به برخی از ضربه ها. بسته به اینکه ضربه در سطح یک یا سطح دو یا ضربه سطح چهار یا سطح پنج باشد ، متفاوت خواهد بود. بنابراین هرچه ضربه بالاتر و سطح بالاتری پیدا کند ، همانطور که گفتم در واقع با قدرت فنی بیشتری پرتاب می شوند ، بنابراین این یک بروزرسانی خوب است که ما ، در واقع امیدواریم که با پیشرفت خوبی به جلو حرکت کنیم.

عناصر داخل بازی مانند توانایی حمله کردن وجود دارد. منظور من این است که وقتی کسی شما را به صورت شما مشت می زند ، واقعاً ظریف نیست ، می دانید که آنها سعی می کنند یک نوار بازو را روی شما قرار دهند اما مانند این ، چیزی است که قبلاً در سری های قبلی ما وجود نداشته است.

بنابراین مانند اضافه کردن عناصر جدید مانند موارد زیر به بازی submission. نکته مهم این است که دو بازی submission جدید وجود دارد ، یکی برای submission های خفگی و دیگری برای submission های مشترک. اما مواردی بسته به اینکه در چه مواردی قرار بگیرید ، جایی که شما به عنوان مدافع یا مهاجم فرصتی خواهید گرفت که با ضربه چکش و یا ضربه مختلف به طرف حریف خود پرتاب کنید تا در طول بازی های submission ، راه های مختلفی را امتحان کنید و آنها را به هم بزنید. برای فرار از تسلیم شدن به موارد دیگر ، برخی از برنامه ها با فرار از فرصتهایی که در طی آن تجربه ها بوجود می آیند ، فرار می کنند.

 

 

EA Sports UFC 4 Dev

 

منظور من این است که فکر می کنم ظرافت های زیادی در بازی کلینک وجود دارد – این یک تعمیرات اساسی است که مانند یک چیز فنی انجام می شود ، اما موقعیت ها ، انتقال هایی که رخ می دهد ، می دانید ، سیالیتی که بازیکنان را مرتب می کنند. تغییر موقعیت و حرکت از طریق هشت ضلعی زمین هنگامی که می دانید چه زمانی در محوطه هستند. ظرافت های زیادی در این مورد وجود دارد . این واقعاً چیزی است که مجموعه قسمت های زیادی را شامل می شود.

 

اجرای فناوری Real-Player Motion چگونه UFC 4 را تحت تأثیر قرار داده است؟

 

خوب ، ما استفاده خود را از فناوری Real-Player Motion گسترش داده ایم و بزرگترین زمینه این است که تغییرات کامل کلینیک انجام شده است. اما پس از آن نیز بازنگری در مورد چگونگی برداشت در بازی انجام می شود. بنابراین ، بله ، بازی clinch تعمیرات اساسی را تجربه کرده است. بنابراین ورودی های جدید برداشته شده به عنوان بخشی از کنترل پویای جدید وجود دارد.

بنابراین شما در واقع سعی می کنید تا به جای ورودی های آنالوگ ، دکمه های ورودی را بزنید ، اما پس از آن فرصتی وجود دارد که جنگ هایی را برای انجام داشته باشید ، بنابراین من می توانم به طرف یک جسم ساکن پرتاپ کنم و اگر دفاع شما مناسب و معقول باشد اما کامل نیست ، در واقع به پایان می رسد تا در شرایطی که می توانید به دنبال حرکتی باشید تا مرا به سمت قفس هدایت کنید که من بتوانم از حرکت خود استفاده کنم و سعی کنم با مقابله با آنچه انجام می دهید فرار از قفس را انجام دهم . با مقابله با آنچه علیه من انجام می دهید ، این نوع ایده از نبرد به منزله برداشت چیزی است که قبلاً هرگز از آن گذشته نبوده ایم و این با گسترش فناوری RPM به سیستم takedown انجام می شود. و سپس یک لیست کامل از انیمیشن های جدید بازی در بستر آن وجود دارد .

 

EA Sports UFC 4 Dev

 

انتقادات زیادی روی ضربه وجود دارد از کجا دوست دارید پسر دانیل کورمی بر روی شانه خود بنشینید و در واقع آنها را بهم بچسبانید . بنابراین فناوری حرکت واقعی بازیکن ، اساساً دو مورد بزرگتر از گسترش نه تنها اعتصاب حرکتی ، بلکه تعمیرات اساسی بازی clinc و سپس بازنویسی سیستم takedown نیز هست.

 

بنابراین فناوری حرکت واقعی بازیکن ، اساساً دو مورد بزرگتر از گسترش نه تنها ضربه حرکتی ، بلکه تعمیرات اساسی بازی clinch و سپس بازنویسی سیستم takedown نیز هست.

 

از نظر بازخورد ، تغییرات امسال چقدر براساس آنچه طرفداران به شما در مورد بازی های قبلی در مقابل ایده های طراحی بازی خودتان گفته اند ، بستگی دارد؟

 

من فکر می کنم که بسیاری از ایده های big ticket یا بسیاری از موارد بزرگ بیشتر به نوع دسته بندی داخلی از مفاهیم مانند نگاه کردن به مجموعه های وسیعتر از داده ها ، و سپس بسیاری از موارد مشابه مانند تفاوت های ظریف تبدیل می شوند. تنظیم و توازن زیادی وجود دارد که از نظر شباهت آن اتفاق می افتد ، چه میزان آسیب پذیری باید یک مبارز هنگام تکیه دادن از این جهت داشته باشد و حریف آنها hook بخورد.

 

آن نوع تغییرات و ترفندها و تنظیمات و توازنها مواردی است که وقتی ما بازی را از طریق محیط آزمایش داخلی با جامعه خود به اشتراک می گذاریم. در اینجاست که بسیاری از این مکالمات هدایت می شوند.

 

شما UFC 4 را در انتهای چرخه کنسول آزاد می کنید. شما برای استفاده از سیستم های جدید چه کاری انجام می دهید؟

 

فقط انجام هر کاری که اساساً می توانیم انجام دهیم ، کار ساده ای نیست … به خصوص بیرون آمدن در انتهای دنباله و با اعلام اخیر [PS5 و Xbox Series X] برای ایجاد یک Wow بزرگ ما همیشه عنوانی بوده ایم که به تصاویر قدرتمند افتخار می کند. و ما فقط تلاش خود را انجام داده ایم تا بیشترین بهره را از فن آوری موجود بکشیم تا یک تجربه بصری و گیم پلی قانع کننده ایجاد کنیم. بنابراین موارد زیادی وجود دارد که ما در مورد به روزرسانی دوربین های گیم پلی ، بروزرسانی های ریز ، روشنایی و سایه بانها انجام داده ایم تا به شخصیت ها جلوه واقعی تری بدهیم.

 

تریلر بازی EA Sports UFC 4

 

 

در ادامه : تریلر Destiny 2 Stasis نمایش یخچالهای طبیعی فراتر از نور را نشان می دهد

ایماکالا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *